May 5, 2012

What the...

I'm totally not agree with this!!!!
I dun want to put a fight here ok....
Aku dah lame duk kat blok H ni, and kucing aku tu dah lama wujud kat sini, ko baru je datang kat area ni jangan nak duk blagak  nak memandai-mandai nk buang kucing aku k..
kalo aku tau ibu kucing tu hilang....ko memang nak cari pasal ngan aku! 
I feed her since sem 1, and ak taw la kucing aku mcam mane...yang duk bising2 tu bukan ibu kucing tu!
just wait and see lah if anything happen to my ibu kucing!


4 comments:

umairah^_^ said...

ade org nk buang ke?? jgn la.. kesian....

Jay said...

aah la umi oi...org dah ade kuase dah skang ni mcm2 la diorg nk buat.....ko punye buah hati jantung pisang ko lah tu...haha

Jay said...
This comment has been removed by the author.
umairah^_^ said...

buah ati jantung pisang aku??? siapakah??? tidakkk....

Terbaru dari caramel land...^^

get this widget here

Total Pageviews