January 10, 2012

Losing weight?? no?

Assalamualaikum.




Breaking the caramel code!! woot2!!... hehe
Actually Kinda tired, really...after jogging around IPG with some friends just now. Fiuh...!!
Nak sihat terpakse lah jog...+_+"

Oh ye, starting on last week, my "program makan sihat" has just begun,....sihat la sangat...tak tau la nak buat camne lagi...badan ni dah melampau tembamnye....pagi tadi ca'ahnye aku sarapan minum air teh boh ngan roti beberape keping, kononnye nak alas perut ni....dalam pukul 10 tu dah lapar balik....so during the break, aku g koop ngan kawan2...nasib baik akak tu ade jual Sandwich, kalo x, gastrik la jawabnye...Just had 2 slice of sandwiches, I think it was ok la kot sementara nk tunggu makan tengahari....ikut pandangan aku, kalo lunch tu makan nasi ngn lauk yg betul xpe kan? so aku bantai la nasi, ikan keli ngan sayur...so sihat la tu kan?? untuk malam nanti tengoklah camne...aku makan roti je la kot....nak kurangkan makan malam....

I will try to kekalkan this diet during this month, see whether there are any changes or not....
Kalau nak tau, seluar slack aku dah ketat tang pinggang....geramnye....
memang sah2 aku gemok.....><"
If we keep on jogging mau ke kurus?? at least nk kurangkan lemak and kekalkan badan yang sihat.....





p/s: Pada pendapat korang, orang laki ngan orang pompuan yang mane lagi taksub nak kurus??
(ade x tips selamat nak kurus??? bagitau cepat....)
one more, thanks for the treat umi...hoho later I pay u back....




......................MyEm0.Com.......................





4 comments:

marryta.udit said...

xajak pun p jog! :( kite pun nak kurus jugak tau! HAHA

Jay Joseph ^^ said...

haha...ne la taw...ari khamis la pulak.....^^ hoho...

Kayun.Zack said...

akuuuuuuuuu pun nak jugak. ahaks!

Jay Joseph ^^ said...

jum la yun...kite jog kt pulako nanti...^^

Terbaru dari caramel land...^^

get this widget here

Total Pageviews