January 14, 2012

Semusim pertemuan Seribu pengharapan

Assalamualaikum wbt...



After 1 n a hlaf years mengenali Abg Ehsan iaitu naqib usrah di ipg ni, banyak dah aku belajar...Alhamdulillah, aku bersyukur, sebelum ni, xpernah langsung terlibat dengan aktiviti usrah2 ni, tapi lepas masuk sini, aku rase seronok...apatah lagi dengan bimbingan Abg Ehsan. Sekarang ni Abg Ehsan dah pun selesai menamatkan pengajian dan again alhamdulillah, beliau dah selamat dipostingkan ke Sarawak. Ilmu yang dikongsikan bersama walaupun xbanyak, sudah memadai untuk melengkapkan lagi ilmu ukhrawi aku.. Xkesah la ape org nak kate, tapi aku dah cukup bersyukur dapat didedahkan dengan hal2 mcm tu...maklum lah aku bukan nye sekolah agama penuh dulu,..sekolah menengah harian biase je...dikelilingi dengan kwan2 berbagai agama and bangsa, so the way I talk, the way I socialize also different...tapi itu bukan halangan untuk terus memperbaiki diri...rite?? 
So ape2 pun, selamat bertugas sebagai pendidik anak bangsa Abg Ehsan. Syukran atas segalanya...Tiba lah masa aku pulak nak pulun sehabis boleh kat Ipg ni...So just pray for the best, may Allah show us the way...insyaallah....



*I'm touched. this is what we call kemanisan berusrah and bulatan gembira.









have a good day people! 

2 comments:

Kayun said...

:) maniskan ukhwah itu. hee. semoga kemanisan itu akan terus berkekalan. aku pun byk beljar jugak dri kakak2 naqibah yg x jemu2 nak menolong. hee

Jabar Ainal said...

Alhamdulillah yun...masih lagi kite ade pegangan...jangan terputus sudah...^^

Total Pageviews